Wednesday, February 27, 2013

relatia perfecta

Intr-o seară citesc un lucru care+mi era scris în fereastra de facebook şi m-am intimidat incredibil. Simţeam cât de roşie sunt.
Eh...lucrul pe care nu+l adusesem în momentul respectiv în discuţie dar care mi+a venit în seara asta în minte e următorul.
 Dacă acel ceva se+ntâmplă doar imaginându'ţi un lucru de care altfel n+ai habar, cum te vei descurca în momentul în care te vezi în faţa faptului împlinit şi descoperi (tu. Căci nu e nevoie să descopăr eu) că lucrurile nu mai stau la fel? Ce să zic, o singură persoană îşi poate da seama ce scriu eu aici...:)

In continuare zic să scriu despre relaţia ideală. Da, e adevărat că relaţia ideală nu există. Căci definiţia relaşiei ideale e aceea că ... toată lumea e unanim de acord că un anumit tip de relaţie e wow. 
1 Cu EL poţi să fy INDEPENDENTĂ!!! 
2. EL nu+i neapărat nevoie să aibă 70 de ani şi câteva (sau mai multe sute) de milioane în cont.
3. EL poate să locuiască IN PARTEA CEALALTĂ (a ţării - Iaşi sau Cluj. Timişoara, Constanţa, Oradea, Arad sau Suceava; a continentului - vestul Spaniei, vestul Franţei da da să locuiască acolo şi mă mut şi eu imediat, Belgia, Olanda, Norvegia sau Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord) şi să nu+mi fac probleme că el o dată la 2 zile mă va înşela cu ... altă persoană.
4. EL nu+mi impune să+l însoţesc la toate tâmpeniile de întâlniri cu băieţii.
5. Ah, da. EL iese cu băieţii la fel de des cum ies eu cu fetele. Sau la fel de des cum ies eu cu ... băieţii. 
6. Nu e nevoie să întrebe în cazul tuturor tipilor de prin pozele mele "Cine-i ăla Gabi...dar Ciprian...dar Răzvan...dar Manu...dar Laurenţiu" pentru că el deja ştie că's mulţi tipi care'mi par drăguţi când nu+s intr' o relaţie dar că, o dată ce+s îndrăgostită...sunt de o singură persoană.
7. Nu îmi spune "Vezi că din 1300 de prieteni de pe facebook ai 1100 de tipi...ia mai şterge şi tu vreo 1050 din ei!!"

8. Nu-i interzic să plece departe tocmai pentru că+l iubesc şi cel mai probabil oriunde îi e mai bine decât în Fieni sau Pucioasa sau Târgovişte sau de unde e el. La fel cum nici el nu'mi zice mie "Nu pleca în străinatate sau în alt oraş la facultate". 
9. Pot să merg la nunţi fără el. Pot sa merg la mare fără el.
10. Pot să'mi cumpăr un cocktail sau suc sau bijuterie fără să iau bani de la el. 
11. EL poate să aibă maşină. Decapotabilă. Passat. Poate să n+aibă. Sau, la fel de bine să n'aibă carnet de conducere. Trebuie însă uneori să meargă cu mine în locuri drăguţe. Cu maxi taxi, tren sau avion. Sau pe Transalpina pe bicicleta:)

EA e relaţia mea perfectă. Eu am voie să fac ce vreau, cum vreau şi el să mă susţină şi viceversa.
Eu să fiu cu prietenii mei...el sa fie cu prietenii lui...eu să fiu cu prietenii lui şi el cu prietenii mei.


Nu trebuie să fie relaţia perfectă a tuturor! E relaţia MEA perfectă. Şi ceilalţi...HAI GURA MICĂ!:)

No comments:

Post a Comment