Sunday, March 3, 2013

Mă întreb...în cazul în care într+o bună zi voi deveni "profa de geografie" inima îmi va tresări în special atunci când voi preda
Populaţia Europei, Aşezările rurale din Europa şi oraşele Europei?
Câmpia Romană?

Cele două au fost primele pe care le'am predat :) Culmea. N-am avut emoţii deloc (eu care-s extrem de emotivă)
Mi+a plăcut să vorbesc atât de tare încât să fiu auzită până în spatele clasei...
Mi'a plăcut să vorbesc suficient de mult ...
Mi'a plăcut să transmit informaţiile pe care, la rândul meu le'am primit acum mulţi ani de la cineva...
Mi'au plăcut copiii...

Eh, şi din primul semestru am zis colegelor: Pe semestrul II, prima lecţie o voi preda la clasa a VI'a. Îmi plăcea faptul că, la clasa a VI'a se învăţa la fiecare oră despre câte o ţară a Europei. Dar m'am întrebat Asta am învăţat şi eu în clasa a VI'a la Geografie? Căci zău că nu'mi aminteam de astfel de lecţii (zilele trecute ii povesteam unei prietene ce anume lecţie voi preda şi mă întreabă Serios, şi noi am învăţat într'a VIa despre ţările Europei? Da, nu ştiu ce să zic...or fy trecut 12 ani de'atunci însă dacă niicuna nu'şi aminteşte...clar, despre altceva se'nvăţa "pe vremea noastră")
Aşadar am aşteptat cu sufletul la gură semestrul II pentru a vedea care'i ţara ce'mi va fy repartizată la predare. De ce anume experienţă şi vârstă o pot lega...

Şi pam'pam săptămâna viitoare voi preda SPANIA!!!
Am căutat să o leg de ceva. Nu...nicio postare pe niciunul dintre blogurile avute vreodată despre Spania. 
Totuşi Spania e despre...una dintre verile trecute. Când, pe parcursul a câteva săptămani am urât Spania :) Şi'am şi iubit'o. Aproape în egala măsură.


Sper ca cei mici să mă placă. Să le placă şi Spania şi...să mă placă măcar pe jumătate din cât m'au plăcut săptămâna trecută :)

No comments:

Post a Comment