Monday, March 18, 2013

imbratisare

M-am enervat atat de tare c-am castigat un pariu...de nu mai pot. Da, e corect scris: am castigat si nu-mi convine. Culmea e ca si daca-l pierdeam cam la fel ma enervam insa eram castigata in ideea ca ma stiam...PLACUTA intr-un anumit mod, de o anumita persoana:) Da, exista cateva persoane despre care-i important sa stiu ca ma plac :)
M-am uitat azi pe la niste preturi de bilete de avion...:) bloguri de turism... CS...
Eh...de pe CS...intr-un an (cam de cand am contul) am vorbit cu 3 persoane. Sa nu creada cineva ca ma bag in seama cu 100 din Paris, 50 din Marsilia, Nisa, Provence, cine stie ce orasele din alte tari ale Europei.
In schimb, imi place sa caut o destinatie si sa vad: grupuri, comentarii, oameni cu profilele lor. :)
Si-n seara asta am cautat Rouen.

 Doamne e atat de frumos acolo! Si ... e special. Cu locuri si magazine si chestia aia pe care o caut eu:) E orasul in care-as merge oricand cu oricine. In care-as face orice (ma refer la diverse lucruri bune). Despre care pot sa povestesc ore si zile intregi.

Daca Rouenul ar fy o persoana as strange-o in brate si nu i-as mai da niciodata drumul:)


No comments:

Post a Comment