Monday, March 11, 2013

Sagetatorii viseaza:)

E primavara!!! Si e nevoie de multa vitamine! :) Sau macar de un " a stii ce vrei!"
Am facut un pariu pe care nu stiu daca vreau sa-l pierd.
L-am facut din cauza ca-s suficient de rasfatata incat sa vreau sa spun eu STOP si nu alte persoane.

L-am facut pentru ca realizez ca am avut nevoie de o persoana care sa-mi prezinte lucrurile asa cum sunt ele de fapt si nu asa cum le credeam eu. Am avut nevoie de o persoana care sa-mi zica lucruri in genul ca... EU AM LIBERTATEA DE A ALEGE CE SI CUM SI CAT:)

L-am facut pentru ca au fost milioane de secunde in trecut cand m-am gandit la "subiectul" pariului astuia.

Bine, sunt mult mai multe motive, pe de alta parte pentru care (SPEEEEER!!!) sa nu pierd pariul.

Deci: ieri voiam sa-l castig. Azi sunt destul de indiferenta. La fel ca si cu facultatea.

***

De mai bine de un an repet ca eu vreau sa ma duc la Masteratul X din locul Y. Si ca nimic mai bun nu poate aparea. (Un masterat asemanator in Paris - da, deci e clar ca poate sa apara si ceva mai bun decat planul pe care-l am deja. Si stiu ca la un moment dat in viata voi face si acolo un masterat:) )
Stiu ce subiecte au fost la admitere in ultimii 2 ani, stiu numarul de locuri, camine, oportunitati de angajare in domeniul respectiv si in general in orice domeniu, intru de cateva ori pe saptamana pe cautcoleg.ro :)
Cunosc bibliografia pentru admitere si macar am frunzarit cateva din carti pana acum.

Da, o sa lucrez in domeniul X si o sa stau cu vreo prietena deja existenta in apartament sau cu vreuna pe care mi-o voi face acolo.
Il voi vizita pe domnul L. de care mi-e foarte dor. Si voi iesi in cluburi. Voi manca la Mc si dupa voi merge la sala. Voi fy arhiobosita dar care-i problema? Pentru ca o data la doua saptamani voi merge acasa si voi dormi in maxi taxi. Si toata ziulica acasa. Ca oricum n-am ce face in orasu asta.
***
Ah, si din primul salariu, dupa ce ma voi tunde bine bine de tot imi voi cumpara extensii :) Ca sa le port pana mi se regereaza si mie cum trebuie parul:) si un calorifer electric in rate (ah, nu...asta cu ratele era pana acum 2 saptamani valabila)
Doamneeee...si azi mi s-a pus pata. Alt master, pe alta specializare. In alt oras. Alta categorie de locuitori si mentalitati si...
- fara prietene
- fara oameni pe care macar din vedere sa-i stiu
- fara posibilitati majore de angajare (partea bunicica e totusi ca rata somajului acolo e de vreo 4% spre deosebire de judetul nostru unde-i peste 6%)
- fara sa am informatii despre camin, despre zonele de locuit sau preturi
Eh, dar Ana cand vrea sa afle ceva...afla:)

Nu sunt foarte sigura in ceea ce priveste masterul acesta la care m-am tot gandit azi. Dar sunt sigura de calitatea oamenilor :)
Si nu e un oras de genul "Timisoara". Adica imi place peisajul si ma duc acolo. Sau...imi place Gheorghe si ma duc acolo.
Orasul respectiv e cel pe care mi-l dorisem ca oras studentesc de pe vremea clasei a12a:) Dupa care, in anul 2 de Jurnalism, odata cu un curs ("Genurile Presei") si a interactionarii cu profului respectiv (pe care l-am admirat la egalitate cu profu care preda despre...RADIO) am spus: Eu ma duc in orasul X si voi urma masterul de Jurnalism Tematic.
Si-am urmat...Geografia la noi in judet.
Asa cum se stie despre mine zilele=astea ca-mi place BENDEAC (absolut toata lumea pe la scoala stie asta), asa se stie "pe vremuri" ca eu vreau sa merg in acel oras. Pentru ca era orasul meu preferat. Pur si simplu. Fara ca macar sa-l vizitez.

Hmmm da...probabil nu voi ajunge acolo sa studiez. Dar...dosarul tot il depun. Ca macar sa stiu ca mi-am indeplinit si dorinta asta. Nah!

No comments:

Post a Comment