Saturday, April 6, 2013

masini...si oameni...

Sunt niscaiva oameni care-mi place cum conduc. Cum ma simt in preajma lor sau de fapt cum ma simt cand sunt EI la volan.
Fie ca-i vorba de masina la "prima mana" sau "second hand", ca-s pe benzina, motorina sau GPL, ca-s in relatii bune cu cei de la volan sau intre timp ne-am certat...imi place sa fiu plimbata.
1. Skoda Fabia a cumnatului meu. Desi in copilarie mi-era uneori rau in masina (pe vremea aia masina fiind o Dacie) totusi imi era mult mai putin rau decat in altele. Scorpions, Iris, muzica anilor 80-90 sau Europa Fm sunt melodiile ce le-ascult tare tare de tot. Si ...merge cu viteza. Imi place!
2. Volkswagen Passat rosu. Cu numar de Galati. Cu un interior bej, muzica in genul "Iubita prietenului meu", BZN, Modern Talking si ABBA (imi place mie sa spun ca s-ar auzi si ABBA desi in singura zi in care-am fost plimbata cu masina n-am ascultat ABBA), cu un pic mai mult de 120 km/h si-un tip care de aratat...arata bine (ma refer strict la fizic acum),  si cu aer conditionat la un mijloc de iulie canicular (iulie canicular e probabil pleonasm...:) ) nu te poate face decat sa spui WOW
3. Skoda Fabia Break punct:)
4. Opel Tigra ... nedecapotabil. Nu stiu cu ce viteza. Stiu muzica - Printre nori (nu mai stiu cine canta), Reamonn sau Vama (Veche)

Ca am amintiri placute si prin alte masini, asta-i clar. Dar cele 4 sunt mai speciale.:)

Acum, nu stiu cum fac, cum dreg dar vorba Larisei "Fata la tine toti sunt mincinosi?" sau vorba mamei: "Tu minti cel mai mult si zici de toti ceilalti ca-s mincinosi:))"
Toata lumea stie ca nu-s materialista. N-am iesit pana acum cu persoane "posesoare" de masini personale:) Ok...a fost un singur caz insa tipu respectiv prefera sa mearga zilnic 10 km dus-intors pana la munca pe jos si nu cu masina.

Acum 2 saptamani am iesit cu o persoana foarte putin cunoscuta...in oras. Distanta din locul A (de unde eram) si pana in locul B (unde aveam sa stam "la un suc") era de parcurs pe jos in 5 minute dar totusi am mers cu masina. Lui!
Ajung la destinatie si-mi zic "E clar. Vrea sa bem nu stiu ce (cola adica) si dupa sa sarim unu' pe altu'. Nici nu-i masina lui. Cine stie carui prieten i-o fy spus: "Vreau s-o impresionez pe-asta ia imprumuta-mi masina!"
Si mi-am zis ca EU POT SA FIU MAI SMECHERA DECAT EL. Asa ca am pus in functione comportamentul de copil de gradinita.
Am inceput sa miorlai, sa cant, sa desenez, sa ma maimutaresc, sa pun intrebari tampite, sa povestesc lucruri tampite (care tipa care iese cu un barbat in oras incepe sa povesteasca intamplari de genul: eram in maxi taxi si unu a intrat in vorba cu mine, mi-a zis ca-s frumoasa si a intrebat daca fac sport. I-am raspuns ca nu si el a zis ca o sa vad eu cum o sa regret lipsa sportului cand imi va aparea celulita) Si astea sunt doar cateva lucruri pe care mi le amintesc asa "in treacat".
Pai ce draga, te pui tu cu mine? Eu nu-s ca alte tipe. Eu sunt eu si imi plac persoanele care au o conditie financiara mai modesta. Nu stiu de ce. Dar asa am fost mereu.

Mda, probabil persoana in cauza nici n-a vrut sa ma impresioneze. Mai tarziu am aflat ca masina aia nu era imprumutata de la nimeni.
Si, imi cam pare rau ca m-am purtat ca un copil...asta e :)

No comments:

Post a Comment