Wednesday, February 20, 2013

El :)


ASTA E O POSTARE SCRISA CU MULT DRAG DESPRE UN OM PE CARE-L ADMIR (macar pentru nepasarea de care da dovada:) )
(scrisa in mai 2012)

Ne aflam in urma cu 4.6 miliarde de ani. (De fapt nu, nu ne aflam caci Homo Sapiens Sapiens a aparut acum cateva zeci de mii de ani.) Pamantul este o imensa mare fierbinte. Exista vulcani si cutremure continue care, peste miliarde de ani isi vor micsora substantial numarul.
Au trecut sute de milioane de ani si, astfel apar si rocile. Magmatice sau primare. Apa incepe sa se "separe" roca sa castige teren si apare...evolutia!
Dupa alte sute de milioane de ani apar nevertebratele. Mai tarziu vertebratele. Apar maimutele. Apar oamenii. Incepand cu spatiul Asiatico-African, de unde migreaza si trece prin diverse stadii pana la ceea ce este astazi. HOMO SAPIENS SAPIENS.
Pamantul a capatat forme dintre cele mai diverse, forme care astazi s-au transformat in ceea ce numim "Potentialul turistic natural al Terrei" iar oamenii...au construit la randu-le constructii pe care le incadram la capitolul "Potentialul turistic antropic al Terrei".

Odata cu aparitia "Erei Noastre" numarul populatiei a inceput sa creasca si astfel de 2000 de ani s-a ajuns ca, de la o populatie globala ce numara 150 de milioane de oameni, sa ajungem la 7 miliarde, in urmatorii 8 ani trecand pragul unui nou miliard (conform prognozelor demografice) 
Si totul...s-a intamplat in 4.6 miliarde de ani!!!!

Altii spun ca intr-o singura zi apele s-au despartit. Intr-o singura zi au fost create toate animalele. Toate plantele. Intr-o singura zi au aparut astrii si omul. Iar in 6 zile a aparut tot ceea ce cunoastem.

***
Cand o intereseaza pe Ana o persoana de sex...orice sex afla despre ea. TOTUL! 
Daca o prietena (apropiata sau doar amica) de-a Anei vrea sa afle ceva despre cineva...Ana afla. TOTUL!
Si nu "doar" TOTUL despre persoana respectiva. Si despre parinti. Bunici. Unchi. Matusi. Vecini. Vecinii bunicilor. Ai unchilor si matusilor. Prieteni. Vecinii prietenilor si prietenii prietenilor. Si lista continua...

EL...Se numeste Paul si e un putenic sustinator de dreapta. Nu-i de dreapta pentru c-ar fy vreo moda ci pentru ca stie. Istoria dreptei. Stangii. Centrului. Stie istorie. Politica. 
Ma-ntreb daca peste un an si jumatate va primi linkul de la postarea asta si ce parere va avea.

Buuun Paul este un domn (in continuare ii voi spune simplu, Paul) de 45 de ani si care arata cu mult mai tanar. Insa nu fizicul e important. Iar daca despre el nu am aflat nimic a fost pentru ca stiu un lucru care mi-e suficient. ESTE CEL MAI DESTEPT om pe care facultatea la care s-a pregatit l-a "oferit". 
Si cand unul dintre cei mai buni prieteni ai tatalui meu imi spune ca Paul e foarte destept, il cred.

Ca toti ceilalti vorbesc despre partile proaste? Ca e injurat si comentat continuu? Nu "tine" la mine. Caci oamenii pe care-i admir pot fy comentati de oricine fara efect asupra mea.

I-am fost "colega" intr-o zi. Colega de masina caci ne-am deplasat cu acelasi mijloc de transport si n-am aflat decat ca-i de dreapta. 
Nu stiu daca-si barfeste colegii. Avand in vedere ca o singura data i-am fost alaturi, nu l-am auzit. Stiu doar ca e ... invidiat. Caci altfel nu ar exista discutii. MULTE DISCUTII...

Oameni suntem si avem modele. Ne dorim sa fim preferatii "modelului nostru" si nimeni sa nu fie la fel de iubit ca noi. Dar...nu se poate intotdeauna sa fim noi cei care castiga. 
Paul bea. Ok...si eu beau. Cola. Multa. Si cu totii il toaca marunt-marunt din cauza acestui viciu. In principal cei care se imbata ca PORCII. 
Paul e unul dintre oamenii cu, care nu imi permit glume. Nu imi permit sa ii spun: "Sunt cu Gheorghe sau Vasile". Si nici "hai sa cantam un cantec". Nici "ce zodie esti?" Nu imi permit sa ma trag de maneca cu el si nici sa ii zic Hai salut! Pentru ca exista cateva diferente notabile. 
VARSTA si CARTILE CITITE! 
Iar intr-o lume in care nu se mai citeste, intr-o lume in care principalul mijloc de informare e internetul, a cunoaste o persoana care stie sa dedice timp mult cartile e de apreciat. 

E un om bun in momentul in care nu-l compari cu cei in jur. E un om bun, asta insemnand PROFESIONAL. Nu stiu daca da bani saracilor, nu stiu daca vrea pensii si salarii mai mari. Probabil e mai interesat de economie :P Nu imi doresc sa il cunosc mai bine. Imi doresc sa pot invata de la el!
Cat priveste comparatia cu ceilalti, ar trebui sa luam in seama competitia - caci asta te face mai bun. In timpul facultatii a avut un competitor si nu stiu care dintre ei a castigat "marele premiu". Important e ca "celalalt" il barfeste de cate ori are ocazia ca, timp de ani de zile a aruncat banii pe carti "de specialitate". 
Da, fiecare isi da banii pe ce stie, pe ce doreste si pe ceea ce e interesat. Pana la urma unii alegem sa tinem banii la saltea iar altii sa ii "rulam". Paul a investit in el. 

Daca m-ar interesa fiecare capitol al vietii lui Paul probabil m-ar dezamagi. Interesandu-ma insa partea intelectuala pot sa spun ca e ... DESTEPT:) Si repet nu, nu imi doresc sa cunosc si alte lucruri despre el. Caci deja ii cunosc cea mai mare calitate. :)

No comments:

Post a Comment