Tuesday, February 26, 2013

...

Asa-mi spunea intr-una din zilele saptamanii trecute cineva "Ramai cu tocilarii tai!" Da, probabil pentru ca-mi clasele III-X mi-au atras atentia numai oameni care nici acum la 10-15 ani distanta probabil nu stiu prea bine sa citeasca ori scrie, pe la mijlocul liceului am inceput cu... TOCILARII.

Eu impart tocilarii in mai multe categorii. 1. Sunt tocilari cei care invata foarte mult la foarte multe materii 2. Sunt tocilari cei care exceleaza la o materie
Sunt tocilari genul ala de tipi care desi-s la profil UMAN invata foarte mult si stiu fiecare notiune din fiecare materie. Si tocilari care-s la profil REAL
Tocilar e cam orice tip care-nvata:)

Dar pentru ca lumea se cam supara cand spun TOCILAR....voi spune TIP DESTEPT.

Da, imi plac persoanele destepte. Pentru ca ma motiveaza. Ma fac sa-mi doresc sa descopar lucruri noi. Sa obtin mai multe informatii despre subiectele despre care "pana ieri" nu stiam nimic.
N=am fost cea mai buna din clasa la istorie. :) Uneori imi pare rau. Caci sunt subiecte si personalitati politice pe care cel mai bine le afli de la propriu-ti profesor de istorie.

Asadar reteta-i urmatoarea: Se ia un tip destept care iti vorbeste despre o personalitate politica a Romaniei. Tu te uiti lung si nu-ntelegi subiectul. F penibil pana aici dar macar iti vorbeste tipu ... tu esti atenta si speri sa nu isi ceara vreo parere sau sa-ti puna vreo intrebare.
Acum...tu incerci persoane "avizate" care sa-ti spuna in 2-3 vorbe ce-i cu omu`.

Una iti spune ca a fost un om bun (presupunand ca exista oameni buni si oameni rai). A fost de partea cuiva si nu a celorlalti. Nu a facut toate lucrurile bine dar daca intr-adevar NOI eram de partea lui si aveam incredere in el...altundeva eram poate, astazi. AH...DAR NU STIU EXACT DACA-I ASA!

Trec mai departe si-ntreb pe colegul care stie cel mai bine istorie - Pai sa-ti spun. El a fost de partea cuiva si nu a celorlalti. (pana aici era ca in explicatiile date de prima persoana) Dupa care nu a mai fost nici de partea alora dar nu a vrut sa fie nici de partea celuilalt grup. A vrut independenta.
Si pentru asta-i de admirat, nu? Caci tot aud oameni care nu-l plac - spun eu.
Haha, pai in cazul asta...cei care nu-l plac sunt comunistii.
Asa deci...

Si-au mai existat si oameni care nu stiu daca-s comunisti dar stiu c-au zis "Huoooo cu el!!"

Si-atunci am zis: EU NU STIU CE SI CUM.
Pe profu' din liceu nu-l pot intreba cand mai circulam in acelasi maxi taxi. - Mi-e rusine sa-i zic ca n-am invatat la orele dansului si am hotarat acum sa aflu ce si cum.
Pe o ruda care-i f buna la istorie nu o pot intreba. Caci tzine atat de multa la materia si domeniul asta numit ISTORIE, si la istoriaRomaniei in special incat m-ar bate zi de zi dac-as pune intrebarea "Cine-a fost personalitatea X?"
Pe o cunostinta care-i profesor de istorie aici in apropiere de orasul meu nu-l pot intreba. Caci nu vreau sa par prostuta.

Asadar pe oricine-as intreba ori imi e rusine (de lipsa mea de infomatii), ori nu am incredere in genul de informatii pe care mi-l transmite. Asa ca am zis: VOI AFLA EU!!! Si-am hotarat sa fac asta citind o carte aparuta in 3 volume si scrisa, clar, dupa 1989. Caci asa se intituleaza si cartea "Adevarul despre..........".

Profesoara mea preferata a fost bucuroasa azi surprinzandu-ma intr-o pauza citind. Mi-a recomandat o carte cu un titlu aproximativ (clar , nu asa se numeste cartea caci n-am gasit-o online - desi profesoara mi-a zis ca o voi gasi).
PERSONALITATEA POPORULUI ROMAN !!!! Vei intelege mai bine lucrurile mi-a spus.
Am citit cateva pagini abia despre personalitatea politica respectiva si cred ca m-am decis deja. STIU DACA-I O PERSONALITATE DE ADMIRAT SAU DIMPOTRIVA:)

P.S. Ca un comentariu in plus...tin sa spun ca exista si TIPI FOARTE DESTEPTI de la care stiu ca as putea  invata atatea lucruri din domeniul X (domeniul din care nu stiam nimic) dar care...nici macar in modul asta sa nu-mi trezeasca niciun pic interesul. Fiind vorba despre...fizica. Clar!!! Sau poate...un prof ca Einstein ar fy singurul care m-ar putea invata:)

No comments:

Post a Comment