Tuesday, February 19, 2013

...

Am cunoscut acolo alti oameni. Si cu toate ca, inainte de a pleca din Romania ma-ntrebam "Si cui voi mai spune eu pe strada si la magazine "Buna" ", n-am avut probleme mari. Caci am avut pe cine saluta acolo :)
Pana si romanii de-acolo au fost altfel. 
Adrian a fost special. M-a ajutat enorm, m-a invatat lucruri, am ras...cand ca odata ce ma voi muta in Bucuresti imi voi dori sa mai discutam:)
Raluca a fost foarte sociabila si scumpa. Ne-am petrecut ore intregi prin mall, am probat haine, am ras :)
Cristina e fosta sotie a unuia dintre profii mei - cel care-a fost foarte apropiat de studenti. Pot spune ca se cunoaste omul cu studii :) care poate trai si iubi lucruri frumoase in moduri frumoase.
Ionut si Andreea, cu a lor relatie de ceva ani buni m-au facut sa-mi doresc o relatie....relatie pe care am numit-o "iPhone 4":)

Mi-a placut orasul. Orasul de jos, strabatut de Sena: Rouen. Dar si cel in care-am locuit si invatat Mont Saint Aignan - aflat la 2 statii de orasul propriu-zis. Colega venita de la Cluj insa  era foarte dezamagita de oras "Cum domne, sa fie peste tot inchis la ora 22? Sa nu iesi intr-un loc sa mananci! Nici restaurant, Mc sau orice altceva!" (eu n-am avut probleme. Nu mancam la ora aia)
E un oras altfel in comparatie cu orasele astea declarate...orase in anii `60.:) E unul dintre orasele prospere ale Evului Mediu.

Si, fiind primul loc aflat foarteee departe in care-am mers singura (si in care n-am murit:) ) fara sa cunosc prea multe lucruri (din nou multumiri lui Adrian:) care mi-a oferit informatiile necesare), am invatat ca POT SA MERG ORIUNDE IMI DORESC singura. Caci clar, nu ma omoara si nici nu ma mananca nimeni :) (Lucru pus in practica vara trecuta cand am plecat spre vestul tarii. Singura. Noaptea. Fara sa stiu unde merg. :) )

No comments:

Post a Comment